Deze website maakt gebruik van Google Adsense - zie onze Privacyverklaring

Algemeen : 04 Januari 2006 Klachten ambtelijk optreden van medewerkers van gemeente Anna Paulowna naar Ombudscommissie

Vanaf 1 januari 2006 kunnen inwoners van Anna Paulowna die het niet eens zijn met het oordeel van de gemeentelijke klachtenco÷rdinator, terecht bij de onafhankelijke klachtencommissie in Hoorn.

Als u vindt dat u niet netjes behandeld bent door een medewerker of bestuurder van de gemeente, dan kunt u een klacht indienen. Deze klacht wordt volgens een vaste procedure (klachtenregeling) afgehandeld. U kunt uw klacht indienen bij Burgemeester en wethouders.

Eerst: procedure bij de gemeente

Eerst vindt er een interne beoordeling van uw klacht plaats. De betreffende medewerker of bestuurder zal contact met u opnemen over uw klacht. Als u er samen nog niet uitkomt, dan zal de gemeentelijke klachtenco÷rdinator uw klacht verder behandelen. Het is mogelijk dat u het verzoek krijgt om uw klacht in een hoorzitting toe te lichten. Vervolgens krijgt u schriftelijk bericht over het oordeel van de klachtenco÷rdinator.

Niet eens?

Wanneer u het niet eens bent met de uitspraak kunt u uw klacht voorleggen aan een onafhankelijke klachtencommissie. Dat is vanaf 1 januari 2006 de Regionale Ombudscommissie in Hoorn. Het adres van de Regionale Ombudscommissie is Postbus 603, 1620 AR Hoorn.

De hoorzittingen van de ombudscommissie worden gewoon in de gemeente Anna Paulowna gehouden. (Bron: Gemeente Anna Paulowna)

Nieuws

NoordTopics

Gesponsorde koppelingen

WandelNetwerk Noord-Holland
Ook bij jou om de hoek hebben we de leukste routes geselecteerd, door mooie landschappen, lintdorpen en natuurgebieden, over boerenlandpaden, eeuwenoude dijken en langs historische locaties. En nog mooier: jaarlijks worden er nieuwe routes toegevoegd. Zo biedt Wandelnetwerk in Noord-Holland steeds meer mogelijkheden voor een gezonde, sportieve en interessante wandeling in het prachtige Noord-Holland! wandelnetwerknoordholland.nl