Onroerend Goed en Wonen: 15 mei 2013 Wooncompagnie: Vestiging Schagen past openingstijden aan

Wooncompagnie vindt het belangrijk dat bezoekers snel worden geholpen, op de manier die zíj wensen. De corporatie ervaart dat steeds meer woningzoekenden en huurders zaken graag digitaal regelen en heeft daar haar website volledig naar ingericht. Als gevolg hiervan neemt het aantal bezoekers aan het Wooninformatiepunt in Schagen af. De woningcorporatie past om die reden de bezoektijden van het kantoor aan het Laanplein 3 per 1 mei 2013 aan.

Bezoekers zijn vanaf die datum in de Schager vestiging van harte welkom van maandag tot en met vrijdag van 09.00 tot 12.30 uur. Met welke vraag, opmerking of suggestie dan ook. Wie liever in de middag het kantoor bezoekt, kan hiervoor telefonisch een afspraak maken.

Huurderszaken online regelen

Wooncompagnie is verder 24 uur per dag en 7 dagen per week bereikbaar via internet. De website van de woningcorporatie (www.wooncompagnie.nl) biedt een legio aan mogelijkheden. Zo kunnen huurders inloggen onder 'Mijn Wooncompagnie' en daar hun huurdersgegevens inzien en wijzigen. Huurders die nog geen account hebben, kunnen die eenvoudig aanmaken.

Reparatieverzoeken online indienen

Ook kunnen online reparatieverzoeken worden ingediend en vinden huurders op de site telefoon(service)nummers die bij problemen met de riolering of cv-installatie en in geval van glasschade rechtstreeks kunnen worden gebeld. Zo worden bewoners zo snel mogelijk geholpen.

Digitaal inschrijven voor woningzoekenden

Ook voor woningzoekenden is de online dienstverlening verbeterd. Het is nu mogelijk om digitaal in te schrijven via de website. Een bezoek aan het kantoor in Schagen is daarom niet meer nodig. Ook kunnen ingeschreven woningzoekenden nu via de website zien hoeveel woonpunten zij hebben. Zij hoeven daarvoor alleen op de bekende manier in te loggen.

Laatste nieuws over Wooncompagnie

Op de website van de corporatie vinden bewoners verder het antwoord op hun huurdersvragen en het laatste nieuws over Wooncompagnie. Zo zien zij er informatie over nieuwe diensten, zoals de Starterslening. Deze lening geeft mensen, die overwegen een woning van Wooncompagnie te kopen maar nét nog niet voldoende middelen hebben, een extra (aantrekkelijk) steuntje in de rug.

Telefonisch bereikbaar

Uiteraard kunnen bewoners Wooncompagnie op werkdagen van 08:00 tot 17:00 uur telefonisch bereiken, via telefoonnummer 0900 - 20 22 373 (lokaal tarief). De meestgestelde vragen kunnen door het Telefonisch Informatie Punt worden beantwoord. (Bron: Wooncompagnie)

Nieuws

Aanmelden

NoordTopics

Gesponsorde koppelingen

WandelNetwerk Noord-Holland
Ook bij jou om de hoek hebben we de leukste routes geselecteerd, door mooie landschappen, lintdorpen en natuurgebieden, over boerenlandpaden, eeuwenoude dijken en langs historische locaties. En nog mooier: jaarlijks worden er nieuwe routes toegevoegd. Zo biedt Wandelnetwerk in Noord-Holland steeds meer mogelijkheden voor een gezonde, sportieve en interessante wandeling in het prachtige Noord-Holland! wandelnetwerknoordholland.nl